Saturday, April 16, 2011

Dateline or deadline...Motiffff!!!!

Bila dah sampai garisan tarikh....
Macam bawah ni la

v
v
v


Banyak sangat kerja
Sampai overnight/ berkampung kat opis
Tapi.....
bukan aku....
"Budak-budak kampung boys"
Aku...stayback paling lewat pukul 11 malam
Sebab....
Kena siapkan satu projek besar
Dateline 18hb ni
Baru siap separuh
Kalau tak siap
Macam kat bawah ni le
v
v
v
v




Tapi dateline sebenar......
25hb ni...
Bukan apa...
Kalau aku tak buat macam tu
Budak-budak tu lenggang kangkung jer buat kerja
Aku kena pastikan semua siap
Description, Location Plan, Site Plan, Building Plan, Photos...
all in order
Bukan sikit wooo...
Dekat seribu lot
Berpinar-pinar mata looking to the list
Every time and day keep changing
Dah complete semua
Then baru aku bole masukkan value
Nak crosscheck lagi, yang tertinggal pelbagai
Abih....
kalau last minit
mau tak bersilat aku
Hehehehehehehe.......
Walau macam manapun
The kampung boys are the best!!!!!!
Thank you guys
Sebab menyenangkan dan mempermudahkan kerja
serta kerjasama kalian
Surat increament dan incentive dah dapat
jadi le sebagai pengubat lelah selama 3 bulan ni
Kita tunggu token seperti yang dijanjikan oleh boss besar
Kalau adeeeeeee........

No comments: