Friday, November 14, 2008

PKGR

Salam semua,

Tajuk entry kali ini tak ade kena mengena dgn pertubuhan politik atau nama persatuan kemas atau seangkatan dgnnya ek. Nama penuh nanti korang tengok la sampai abis k...

Macam biasa kerja valuer macam aku ni, selain dari inspect subject property, surrounding development pun terinspect la sekali. Kali ni aku inspect bonded warehouse. (bonded tu warehouse yg dibawah pengawasan kastam ye, anak2 murid sekalian). Sometimes bonded warehouse furnish with cold room and chiller room, terutama yg melibatkan raw item (barang sejuk beku or bahan mentah @ barang yg kena simpan dalam suhu yg sejuk). Suhu cold room kadang boleh cecah -18'C atau kurang lagi. Sojukkkkk....(nasib baik la kejap je...kalau lama mau kecut aku kat sini...harhahrhahrharharhar...)

Lepas abis tugasan, konon2 nak singgah makan kat ada satu medan selera dekat2 tempat ni, tapi rasa macam segan sbb aku sorang ajer. Kalau ada geng ok gak. Aku dah siap parking tapi aku ambil keputusan utk berlapar dan singgah makan (kalau masih rasa lapar la) kat tempat yg aku familiar (mcm ngada2 betul ek...ye la..bukan boleh makan sebarang tempat maaa...). Sementara tu aku pusing2 la area2 kat sini.



Ada la tulis "halalan toiyiban", tapi sapa2 yg pernah p sini boleh la komen ek...sebab dalam 200 meter dari restoran ni aku ada nampak another places yg dipanggil muara (yg ni aku pernah makan seafood kat sini, tapi dolu2 la... ada la lebih kurang 7 tahun lepas)



Bahtera ni (no..no...no..tak sesuai coz bahtera utk kapal yg besar amat..). Kapal ni menunggu tsunami melanda, baru boleh belayar kut...nauzubilah..cabul betul mulut aku...maaf ye..harap maklum kapal ini sekadar utk hiasan aje k...


PKGR - stand for Pelabuhan Klang Golf Resort. Harharhahrharharharh....
p/s : Dalam waktu panggilan utk solat jumaat berkumandang di corong radio, masih ada lagi manusia yg buat tak tau...siap dating dan ada kes2 kereta rosak kat sini...emmmmm....

No comments: