Monday, November 17, 2008

Madagascar 2

Date : 15/11/2008
Venue : TGV KLCC

Pagi tu dengan rasa kepala yg masih lagi berdenyut2 akibat dari sindrom migrane yg menyerang sejak semalam secara tiba2, aku gagahkan juga bangun untuk memenuhi tuntutan 2 orang anak sedara aku yg sudah sedia tercongok kat rumah aku, pepagi buta.

Siap cakap, "Angah dah janji rabu ari tu nak bawak kita orang jalan2 ari ni kan!". "Kita nak p mana ngah?, zoo or tengok wayang".

Tengok cuaca kat luar hujan renyai. Kalau p zoo sure basah dan lecak, so aku ambik keputusan p KLCC, tengok wayang jer la...

Aku tengok first show, sebab budak2 ni bawah umur 12 tahun kira tiket RM20 ajer la bagi 3 orang. Sebab show 11.30 am dan masa tu baru 10.45am, abang ngah buat suggestion. Dia haus..eh! bukan tadi dah sarapan kat rumah opah apa!..."itu tadi...sekarang lapar balik"...kuat makan betul budak ni..iskh..iskh..iskh...

Ni la 2 orang anak sedara aku yg tembam dan tembum...macam mak sedara dia daaa....


Breakfast McD ajer la sementara tunggu show bermula.

Madagascar 2, pada aku tak se-best Madagascar sequel pertama. Kenapa?..mula2 lagi jalan cerita macam ader boring2 sket...then bila start depa buat kapal terbang ok la...then macam boring n lembab sket...then macam best sket...then lembab...then...best sket. Pada aku la...pada orang lain...terpulang....

No comments: