Monday, August 23, 2021

Roti Canai dan ATM

Assalammualaikum,

Semalam.

Cakap dgn AG...lama tak makan roti canai. So apa kata kita checkiout kedai ni...

Uish..gigih pusing...

Tuan kedai tanya..tak nak makan situ ke?..Eh boleh makan ke?..boleh dengan syarat lengkap vak dan lebih 14 hari...oh..kami berdua dah!...

Instead niat asal makan roti canai..kami makan nasi lemak lauk paru dan ayam rendang..lepas tu tapau kari kambing...konon2 tengahari tak perlu masak...hmmm....


Lepas makan.....apa kata kita ronda2 kawasan sekitar.....kebetulan cash dalam wallet takde..cari la cimbeng..


Owh..tak tau pula..mesin atm tu beroperasi selepas pukul 8 pagi...haii..banyak benda ketinggalan ni...

8 comments:

Syazni Rahim said...

lama tak nampak orang beratur, maklumlah lamanya saya terkurung je hahaha

Azhafizah MN said...

Sedap sesekali makan roti canai bila dah lama tak makan. Eh, saya pun baru tahu atm boleh guna selepas pukul 8:00am. Ketinggalan juga saya ni. huhu

uncle gedek said...

Uncle memang peminat roti canai...

Err... bukan la minat... tapi tu je yg ikut kemampuan sekarang ni... hehehe

fairus said...

Roti canai antara makanan kegemaran saya.. Saya boleh makan sampai 3 keping dalam satu masa.. Haha

fzy fuzzy said...

Dah terbiasa tu..bagus juga..kdg2 umur tua tp masih ada sikap berebut-rebut..

fzy fuzzy said...

Betul...
Sebetulnya cimbeng ada masalah kat sistem hari sabtu lepas..clicks,payment n pengeluaran duit tak boleh d lakukan atr pkl 1.30 hingga 4 ptg..nak bayar duit makanan pakai kad pun tak boleh..haru..

fzy fuzzy said...

Takpe uncle..asal ada makanan atas meja..

fzy fuzzy said...

Fuyooo..