Tuesday, December 31, 2019

Management Retreat 2020

Assalammualaikum,

Semalam sebelum 2019 melabuhkan tirainya, company dimana saya bekerja telah mengadakan satu sessi discussion, implementation of strategy, action taken and focusing on business pada tahun 2020.

Sebelum tu kami discuss tentang apa yang berlaku sepanjang 2019. Tahun 2018 target saya untuk department valuation ni tak banyak...maklumlah bukan bercita-cita tinggi pun...yea la..kami baru dan bukan panel mana2 institution pun ...dlm 600k jer...TAPi...dengan kerjasama semua orang..department kami punya billing dlm 1.5M...alhamdulillah 100% capai target. Collection at least 80%...yang 20% tu biasa la janji nak bayar hujung bulan...sekali bulan ni ramai cuti..maklumlah end of the year...saborrr jer la...owh..salah satu perkara yang dititik beratkan adalah zero debt. Means siap kerja kena pastikan payment dapat on time.

So focus tahun ini adalah untuk secure bank panel. Further target pun dah dua kali lipat...uishh...mencabar ni...inshallah saya cuba mengemudi department ni supaya target tercapai dan at least 6 main bank masuk dalam list...semoga dipermudahkan.

Bertempat di Marriot Putrajaya, all the key persons attended.

Selamat Tahun Baru semua...kepada yang sudi singgah di blog ini..







2 comments:

nohas said...

Alhamdulillah..semoga terus sukses Puan Director..

Happy new year..all the best for Y2020..

fzy fuzzy said...

Terimakasih kak...
Kita berusaha terbaik mungkin ke atas amanah ini...

Kita lagi 3 4 tahun pencen la...ni untuk generasi muda..pelapis..

Selamat Tahun Baru