Monday, April 15, 2013

Bila otak letak kat lutut

Why tajuk aku begitu kurang ajar!
Well, nak story sket
Due to submission of valuation reports for 41 properties nationwide which to be schedule on Tuesday
(which is tomorrow!!!!)
So...me and my staff kena la keja on Saturday n Sunday.
On Saturday lebih kurang dalam pukul 10 malam,
agaknya masing2 dah exhausted + stress maklumlah start work dari pukul 8 pagi gitu non stop
aku sampai crampt tangan check report
one of my staff gamaknya dah takde kerja
dok main2 dgn menda bawah ni
 


staff lain dah tegah. aku lak masa tu dlm bilik air.
Immediate bila bukak ajer pintu bilik air..gamaknya masa tu dia tgh puff...terus
rasa macam ada benda serbu kat muka..mata pedih..batuk2..rasa nak muntah (memang muntah pun)
lepas tu aku tengok semua staff aku start batuk2
Ada yg lari turun tangga siap suruh aku keluar dari situ cepat2
Aku ingat gas aircon bocor ke
Dah la bilik fully air cond. Tertutup. Apa lagi merebakkk la....
What a nightmare...
End up one of the staff mlm tu gak kena asthma..masuk gas, aku demam....yg lain tidur sampai petang keesokkanya hari...so tak dapat la dtg opis and siapkan report..
Yg punya angkara..bibir bengkak n muka lebam2/kebas
Teringat lak iklan masa kecik2 dulu
"Jangan monyet..jangan monyet..." nasihat sang kancil kpd monyet yg nak makan cili..
Gerammmmmm....

No comments: