Sunday, January 30, 2011

Hati


Matanya - bundar/bulat/bercahaya
Hidung - rasa nak picit-picit
Mulutnya - walau air liur meleleh...geram
Wajahnya - cumel...rasa nak cium-cium dan gomol2
Suara - sukeeee...bila dia mengekeh/tergelak kena agah


Ituuuuu...........gambar masa umur 5 6 bulan kut
Sekarang......dah umur 4 tahun.....dah pegi sekolah....


Ntah la......hati ni......tetiba ajer
Rindukan tangisan anak kecil.....sbbb aku suka cium bau baby.....
Jangan spekulate arrrr.....


Actually, insyallah bulan depan aku dapat anak sedara lagi.....
Siap suruh lahir 14hb atau 19hb.....(bole sama birthday dgn mak atau aku)
Aku bukan Tuhan....cuma aku doakan
supaya adik ipar aku selamat melahirkan.....
Tak sabar rasanya........
Haiiiii...bila la nak dapat calun pak ngah ni...ngeeeeeee......

No comments: