Thursday, October 16, 2008

Antologi Cerpen

Dah lama dah buku ini di pinjam dari seorang sahabat, rasanya lebih dari 3 bulan....well kesempatan utk membaca....macam biasa...jawapan standard.....tak ader masa......

Semalam, sementara menunggu pomen bukak workshopnya (dalam minggu ni aje 2 kali aku hantar kereta ke sini - terbang fulus) ...dalam hujan lebat yang turun di pagi hari....sempat la jugak menghabiskan 5 cerpen out of 15....

Rasa marah, geram, sedih, pilu...bercampur baur....Dok terpikir....apakah yg dapat dilakukan oleh seorang bernama aku ini utk mengurangkan beban derita mereka.....

2 comments:

orangbukit said...

Hohoho..lamanyer pinjam. Membaca ke mengeja? Hehehe..Jgn marah.. The best cerpen is yg the girl fall in love with the soldier n both of them died together, sad ending. To help them, dermalah sikit2 or byk2 ke Aman Palestin n don't forget to pray for them in your solat. Buku sebelah tu tak nak cerita ker?

fzy fuzzy said...

buku sebelah tu...hemmm...next2 next2 entry sy cerita ek...siapalah la sy utk buat kupasan..harharharharhar