Tuesday, December 23, 2008

kempen Derma Darah

Date : 23/12/2008
Venue : Level 2, Bangunan opis aku, Jalan Sultan Ismail

Hari ini tuanpunya bangunan opis aku anjurkan kempen derma darah. So aku dgn kengkawan sepejabat seperti zira, iszian, norsiah, azna n kak hawa turun utk mendermakan darah.
Kiranya hari ini dah 7 kali la aku derma darah.




Dapat sijil lagi tu.

4 comments:

Tepak Sireh said...

dah lama sangat tak menderma darah... kad kaler emrah tu pun ntah ke mana..... errmm... derma darah kat tempat berbekam jer laaa...

fzy fuzzy said...

plus derma darah kat sang2 nyamuk. harharharharharhar...

Snow Peace a.k.a WaWa said...

kita tak berani la nak derma darah..mihahahhahahaha

fzy fuzzy said...

Selain dari derma darah,
charity drive tu kira menderma gak apa...menderma keringat dan tenaga..