Tuesday, May 10, 2016

DRA Korea 2016

Assalammualaikum,

Annanyongsanyong!!!!..eh betul ker ejaannya..ah!!!hantam la labu.
Selama 6H 4M berkelana ke Korea Selatan.
Bukan la nak mengejar hero dan heroin Winter Sonata di Nami Island atau berlove pad lock di Seoul Tower atau mengejar bunga sakura.
Cuma nak melihat negara orang sebagai reward on all the hardwork achieve target collection. Boss belanja all staff yang bekerja di France Floor except yang kurang setahun kerja. Ada la dlm 2 orang. The rest seronok tak terkata.
Permulaan ahkak tak nak ikut sbb pulang dari Korea dalam 4 hari gitu dah nak merentasi Lautan Pasifik ke Negara Padang Pasir menyahut panggilanNya. Ni pun as a reward to kami suami isteri. Semua all in. Cuma bawak diri dengan duit untuk beli jajan kat sana. Masyallah rezeki kami dan semoga Dato' Boss akan sentiasa di berkatiNya atas kemurahan hatinya...aminnnnn. 

Agak memenatkan sebab follow travel agent. Semua last minute. Dlm 3 hari settle. 
Itinerary mmg pack...Sampai Incheon Airport terus ke Nami Island then ke Mount Soorak. Stay one night then the following day proceed ke Everland theme park. Kimchi factory, Ginseng factory la, cosmetic factory la, banyak lagi sebenarnya...
Seronok la shopping...hahahahaha..takde maknanya. Sbb allocation untuk shopping adalah pada hari terakhir sebelum berangkat pulang. Tu pun bagi tempoh 2 jam...Hmmmm..redho jer la...












3 comments:

nohas said...

ada kerja kosong tak kat sana? hehe..

fzy fuzzy said...

Ada..nak ke?????

nohas said...

haha...dah tua2 ni rasa malas lak nak tuko2..start new again..
looking forward to retire je..tp hutang byk lg..huhu..