Tuesday, November 17, 2009

Sessi tengok wayang

Malam sabtu baru-baru ni, member baik aku ajak tengok wayang, cerita 2012. Aku no hal punya. Lagipun lama gak tak tengok wayang. Sebenarnya dia dah inform aku seminggu sebelum. Cuma aku tak confirm lagi, maklumlah jauh diperantauan..wakaka.....
So, tepat jam 9.15 mlm bergerak la ke Pavillion. Selain dari aku dgn member aku serta anak dia, in total ada 11 orang yang joint tengok wayang malam tu. Macam biasa terus ke GSC. Korang jangan tak percaya, punyalah member aku murah hati belanja tiket malam tu yang reganya...jeng..jeng..jeng....

















RM50 hinggit.
Kalau 11 orang = RM550.
Peh!!!...semoga rakan aku ni dimurahkan rezeki selalu.
Boleh belanja we all lagi, tengok wayang. Harharharhar
Siap ada gold lounge, tempat lepak, bole order minuman dan makanan.
Kerusi usah cakap la...empuk gila..siap bole tido baring.....
Screen mcm biasa besar.
Apa yang penting tak ramai orang, bawah 100 orang aje.
Ini yang kalau la ada rumah besar...mau aku masukkan panggung wayang sekali
Sapa2 kawan2 yang nak tengok wayang tak payah p panggung
P rumah aku ajer...tapi..
aku charge la sorang 20 hinggit ker
nak cover duit elektrik....
harharharhar
masa tu kalau aku dah kaya la
la ni tengah kumpul duit lagi...
hehehehehehehe

1 comment:

nohas said...

register cepat2..hehe