Friday, April 29, 2011

Perempuan belanda membawa susu

Tadi, site inspection ke kilang ini yang terletak di Sect 13, Petaling Jaya.
Appointment 2.30 pm. Lupee....ari ni ari Jumaat...alhamdulilah tak jem.
Maklumlah masjid bulat kan ker around the corner.

Nak masuk kena isi borang.
Strict gak.
Antaranya...kena declare samada ari ni demam atau tak, kena check suhu badan
Ada hepatatis A atau tak,
Ada luka atau tak
Ada cirit birit
Ada bisul pun kena declare
Maklumlah, melibatkan susu
Kalau tak ditapis orang-orang yang masuk ke kilang....mudarat pada end user
Tak pasal-pasal kena saman


Lama dah kilang ni, dekat 50 tahun kut
Tapi anak lembu tu tak besar-besar pun....hehehehehe




Kat bawah ni
produk kilang lain
cuma...
aku rindu kat susu dalam tiub tiga segi tu
masa kecik-kecik..balik dari sekolah
mesti aku beli
20 sen kut reganye...lupeeee....




Photo 2 & 3 ehsan en. google

1 comment:

Iezman Aries said...

aku pun nak carik gambar susu 3 segi, kalau tak silap ade perlbagai perisa, nama nya Yumbo harga masa tu 20 sen